dilluns, 30 de juny del 2008

Nou i deu!!






Doncs sí, gairebé tinc deu mesos i m'he convertit en un bitxo que no sé parar!!! Per això la meva mama té el bloc una mica descuidat, perquè tot el dia va amunt i avall amb mi a coll. Com que encara no sé gatejar, tot i que en tinc moltes ganes, i tinc moltes ganes d'investigar coses, els papes es passen el dia portant-me d'aquí cap allà.

És que ara per ara tot ho trobo molt interessant: els mòbils, els papers, els llibres de la mama, la play del papa, la porta d'entrada, els armaris em tenen fascinada i les coses petites.... no puc para d'investigar les molletes de pa i les coses petitones.

Cada dia sóc més xerraire, dic moltes coses, tot i que els papes no m'entenen gaire, sí que entenen quan els hi dic "papa" i "mama" i els hi cau la bava.

També ploro molt quan em prenen una cosa que jo vull o m'obliguen a fer alguna cosa que no em ve de gust (a la foto es veu com n'arribo a ser de dramàtica!!).

Ah! I ja dormo a la meva habitació (a estonetes), tota la nit només l'he passat un cop!!

I és que m'estic fent GRAN!!!

7 comentaris:

La Núria ha dit...

I tant, com creixes Aina! Bueno, ens veureu el diumenge, oi?

Ja tenim ganes de veure't!

Aina i Pau ha dit...

I jo de conèixer-vos a vosaltres!!

M'han dit els papes que us vau casar, doncs hem de celebrar moltes coses!!!

Porteu fotos!!!

Mercè ha dit...

ostres...quina senyoreta estàs feta, aina!!
l'arau quan et vegi caurà de cul! (o no, però no li facis cas, q no és per tu, és q va una mica atolondrat....)
GUAPA!

Pol ha dit...

Hola Aina i Imma, veig que esteu molt bé i me n'alegro, per cert cada dia us assembleu més tot i que l'Aina segueix fent una mica més de morritos. Jo també estic força bé i ara enacara estarè millor perquè estarè de vacances un mes!!! A veure si quan s'acabin algun dia us passo a veure per l'Ides...

Pol Comaposada.

PD: La foto del papa i l'Aina amb les mandos de la play es boníssima

Aina i Pau ha dit...

Hola Pol!

Gràcies per visitar-nos!. Estem molt contentes i la mama cada dia ha de córrer més darrere meu. La veritat és que li ha fet molta il·lusió que li diguessis que m'assemblo a ella (gairebé no ho diu ningú!!).

A veure si la vas a veure i la poses al dia de com et va tot. Ja no s'atreveix a preguntar on passaràs les vacances! Diu que estàs fet tot un aventurer!

Aina i Pau ha dit...

Ui mercè, l'Arnauet potser caurà de cul, però em penso que jo també hideuré caure perquè mira que arriba a ser guapot!!

Carbassona ha dit...

Hola Imma, acabo de descobrir el blog de l'Aina i la veritat és que m'ha encantat, mare meva teniu una nena preciosa i que ràpid que creix...
Cuideu-vos molt. Petons.